Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Ancsybabus: Nem én írtam szóval fogalmam sincs miért van benne annyi anyu.... De azthiszem akkor is tanulságos... (2010.06.01. 08:38) Anya miért?
  • Nimo.*: ez negyon durva.olyan sírni való.ne haragudj hogy kritizálom, de mért van benne olyan helyen is ho... (2010.05.31. 20:58) Anya miért?
  • Betty: hát ezen bőgni lehetne :( (2008.11.01. 13:03) Anya miért?
  • 1 olvasó: Szerintem ez borzasztó, és nagyon megható. Aki ittasan vezet, annak igenis vegyék el a jogosítvány... (2008.03.23. 22:47) Anya miért?
  • Barby: sya! nem ismersz engem de: TELJESEN IGAZAD VAN! és nem emos vagyok, de tetszik a stílus! sztem hül... (2007.08.06. 13:48) Anti emok! Felháborító!
  • Utolsó 20

Rovatok

Aprócska élet

Az én apró gondolataim az életről és egyéb dolgokról...

Friss topikok

  • Ancsybabus: Nem én írtam szóval fogalmam sincs miért van benne annyi anyu.... De azthiszem akkor is tanulságos... (2010.06.01. 08:38) Anya miért?
  • Barby: sya! nem ismersz engem de: TELJESEN IGAZAD VAN! és nem emos vagyok, de tetszik a stílus! sztem hül... (2007.08.06. 13:48) Anti emok! Felháborító!
  • Kiss Béla: az a helyzet,hogy ha a saját cd-et átkonvertálod mp3-ba és rárakod a lejátszódra az még nem bűn... (2007.07.15. 20:19) Letölteni illegális, hallgatni legális?
  • Ancsybabus: Nagyon köszönöm a dícsérő szavakat! Én is úgy érzem hogy a mai fiatalok (és sajnos nem csak a fiat... (2007.06.30. 18:57) Emo?! Miért baj az?

Linkblog

Anya miért?

2007.06.30. 19:18 | Ancsybabus | 4 komment

Kérlek figyelmesen olvasd el és tanulj az esetből! 

 

Az alkohol adója: egy ártatlan halála
Elmentem egy buliba, Anyu, és emlékszem a szavaidra. Megkértél,
hogy ne rúgjak be, így hát nem ittam semmi alkoholt.

Büszke voltam, Anyu, ahogyan azt előtte megmondtad. Nem ittam
alkoholt vezetés előtt, Anyu, amiért a többiek gúnyolódtak is velem.
Tudtam, hogy igazad volt, Anyu, és hogy neked mindig igazad
van. A buli lassan véget ért, Anyu, és mindenki haza  indult.
Ahogy az autóhoz léptem, Anyu, tudtam, hogy épségben haza
fogok érni: nevelésed alapján - felelősségteljesen és büszkén!
Lassan mentem, Anyu, és bekanyarodtam egy kis utcába. De a másik
sofőr nem vett észre, és frontálisan belém hajtott.
Ahogy fekszem itt a járdán, Anyu, hallom a rendőröket, amint

mondják, hogy a másik sofőr ivott. És most én vagyok az,
akinek ezért meg kell fizetnie!
Itt fekszem, haldoklom, Anyu, kérlek siess! Hogy történhet
ez meg velem? Az életem kipukkan, mint egy lufi! Körülöttem
minden tiszta vér, Anyu, és a legtöbb az én saját  vérem.

 Hallom, az orvos azt mondja, Anyu, hogy már nem  tud segíteni rajtam.
Csak azt akarom mondani, Anyu, esküszöm, tényleg semmit

sem ittam. A többiek voltak, Anyu, akik semmivel sem törődtek.
Valószínüleg a másik sofőr is egy ilyen buliban volt, mint én, Anyu.
Egyetlen különbség van csupán: ő volt az, aki részeg volt, és én
vagyok az, aki most meg fog halni!
Miért isznak az emberek, Anyu? Ez az egész életüket tönkreteszi!
Erős fájdalmaim vannak, mint a késszúrás, olyan erősek! A férfi,
aki belém jött, Anyu, körbe-körbe szaladgál, én pedig itt fekszem,
és haldoklom. Ő meg csak néz rám hülyén!
Mondd meg a bátyámnak, hogy ne sírjon, Anyu. És mondd meg Apunak,

hogy legyen most bátor. És ha már a menyországban leszek, Anyu,
írasd a sírkövemre: "Apja lánya".
Valaki mondhatta volna neki, Anyu, hogy ne igyon, ha vezet. Ha
mondta volna neki valaki, Anyu, most nem kellene meghalnom.
Már alig kapok levegőt, Anyu, és nagyom félek. Kérlek ne sírj

miattam, Anyu. Mindig ott voltál, amikor szükségem volt rád!
Mielőtt elmegyek, van egy utolsó kérdésem, Anyu:

NEM ÉN VEZETTEM RÉSZEGEN,
MIÉRT NEKEM KELL MOST MEGHALNI???

Megjegyzés: Ez a történet a Springfield High School ( USA ) - ból
terjedt el, egy héttel azután, hogy 2 diák autóbalesetben
lelte halálát.
Valaki vette a fáradtságot, hogy ezt a történetet megírja

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsybaba.blog.hu/api/trackback/id/tr32109127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1 olvasó 2008.03.23. 22:47:23

Szerintem ez borzasztó, és nagyon megható. Aki ittasan vezet, annak igenis vegyék el a jogosítványát. Nekem is van, de szerintem aki autóba ül, az DÖNTSE EL, HOGY ISZIK VAGY VEZET.
A rengeteg bunkó ittas sofőr miatt hal meg sok ártatlan ember.

Betty 2008.11.01. 13:03:43

hát ezen bőgni lehetne :(

Nimo.* 2010.05.31. 20:58:00

ez negyon durva.olyan sírni való.ne haragudj hogy kritizálom, de mért van benne olyan helyen is hogy anyu, ahová nem kell?Pl:Hallom, az orvos azt mondja, Anyu(?), hogy már nem tud segíteni rajtam.

Ancsybabus 2010.06.01. 08:38:15

Nem én írtam szóval fogalmam sincs miért van benne annyi anyu.... De azthiszem akkor is tanulságos a történet!
süti beállítások módosítása